Czy wiesz, że niemal 70% kupujących dokonuje wyboru pod wpływem impulsu? W praktyce oznacza to, że przy średniej 15 produktów w koszyku, aż 10 z nich zostało zakupionych tylko na podstawie opakowania. Tym sposobem zwykły woreczek foliowy z nadrukiem nie stanowi już wyłącznie sposobu pakowania – jest także metodą na zwrócenie uwagi potencjalnego odbiorcy. Spójna grafika może także wpłynąć pozytywnie na zapamiętanie marki – Klient zacznie bowiem łączyć wzory bądź kolory z konkretną firmą.
Opakowania z nadrukiem świetnym sposobem na reklamę
Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu opakowanie (nie tylko to spożywcze) jest bardzo często jedynym “sprzedawcą”. Doświadczeni graficy wiedzą jednak, iż czasem mniej znaczy lepiej. Krzykliwe wzory zastosowane na torebkach foliowych czy papierowych woreczkach niekoniecznie muszą zwracać uwagę Klientów. Lepsze efekty przyniesie umiar – klasyczna prostota, subtelny dobór kolorów czy delikatna ornamentyka.